Weergave 1 t/m 10 (van 267 reviews) |
Resultaat: |
|
|
|
|
|
|
Vorm is prima formaat is goed, maar de grote afsluitdop is echt slecht. De dop lekt kan niet echt dichtgedraaid worden. Deze gaat terug! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Past niet op de motor. De schijf is 0,5 mm dikker dan standaard en daarmee loopt die vast op de vaste kant van de remklauw met nieuwe blokken.
Reactie mPartz:
Remschijven gecheckt naar aanleiding van de review en de geleverde remschijven horen op de XL1000V Varadero (aangegeven bouwjaren). We hebben andere info gevraagd om te controleren wat mogelijk een oorzaak kan zijn.
Toegepast / gebruikt op: Honda XL1000V Varadero bouwjaar 2000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ik heb de verkeerde gekregen, retour gestuurd, gevraagd of jullie wel de goede hebben.
Reactie mPartz:
De keerringen die zijn besteld/gestuurd, zijn geschikt voor de VS750 Intruder 1985-1987. Het kan mogelijk aan het bouwjaar liggen, omdat is gezocht zonder bouwjaar.
Toegepast / gebruikt op: Suzuki VS750 Intruder bouwjaar niet aangegeven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Product niet naar wens, het rubber gedeelte stug, dus maar gelijk de prullenbak ingegooid voordat je meer kapot maakt dan nodig is, voor mij namaak spul. Helaas !!! Het rubber gedeelte moet namelijk flexibel zijn.!!
Reactie mPartz:
Aangezien het knipperlicht schijnbaar al weg is gegooid, kunnen we het niet beoordelen en kijken voor een eventuele oplossing.
Het rubber deel van het knipperlicht bestaat uit 2 rubbers. Het dunne uiteinde dat in de bevestiging komt, is soepeler rubber. Het rubber dat daarna komt is stugger en moet juist niet te flexibel zijn. Dit is om te voorkomen dat het knipperlicht na verloop van tijd gaat doorhangen. Dat komt anders vaker voor bij grotere knipperlichten zoals dit knipperlicht.
Toegepast / gebruikt op: Kawasaki KLE500 bouwjaar niet aangegeven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zijn groter dan de stekkers bij de aanbevolen weerstandskabel. Onbruikbaar voor mij dus.
Reactie mPartz:
Je hebt mannetjes en vrouwtjes stekkers besteld. Zoals per e-mail uitgelegd, kun je de stekkers van de weerstanden vervangen. Waarom deze niet bruikbaar zijn is niet duidelijk. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
De juiste maat zat er niet bij. Had graag de maten van te voren willen weten.
Reactie mPartz:
De exacte maten van de keerringen staan aangegeven in de omschrijving. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Breekt te snel tijdens het aandraaien, ondanks de momentsleutel.
Reactie mPartz:
Het is belangrijk het aandraaimoment van 12Nm aan te houden (zie omschrijving) en niet het aandraaimoment van de originele aftapplug aangezien het een holle aluminium aftapschroef is. Het klemmen gebeurt door de meegeleverd keerring. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tis het niet waard. Degene die ik had was defect. Beiden zeiden liep er geen dot 4 doorheen waardoor er druk opbouwde en het slangetje eraf schoot waardoor alles onder zat. Slangetjes waren ook wel erg kort voor het mooie. Al met al zou gewoon een transparant slangetje van een halve meter kopen daar heb je meer aan.
Reactie mPartz:
Het mechanische deel werkt met een vrij sterke veer die tegen de kogel drukt. Dit is ook nodig doordat er flink wat druk door de rempomp wordt gezet. De pijl die op de ontluchter staat moet van de remklauw afwijzen. Het is belangrijk om de slang voldoende over de ontluchtingsnippel te plaatsen en de meegeleverde klemmen te gebruiken. Daarmee voorkom je dat de ontluchtingsslang er af schiet. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ongeveer 4cm naad was los
Reactie mPartz:
Dat is niet de bedoeling. Laat maar even weten of je een nieuwe wilt ontvangen. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bij openen was ie al kapot
mPartz:
Dat hoort uiteraard niet en gaan we oplossen. |
|
|
|
|
|
Weergave 1 t/m 10 (van 267 reviews) |
Resultaat: |
|
|