Nederlands Deutsch English

Wie zijn wij

AlgemeenWie zijn wij

Over het algemeen is de reden om hier te lezen: is mPartz het waard om mij als klant te mogen ontvangen en hoe is de service (bijv. als er iets fout is of stuk gaat). De belangrijkste "waarborgen" die we voor de klant hebben:

  • Wij zijn aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk (zowel in Nederland als in Belgie)
    onze vermelding op www.keurmerk.info
  • Bezoek/afhalen is mogelijk (is alleen magazijn/kantoor, geen winkel en afspraak is wenselijk)
  • Op de onafhankelijke review-website Trustpilot staan we op de 1ste plaats van motor-websites met waarderingen door onze klanten
  • Inmiddels meer dan 50.000 klanten hebben ervaring bij ons opgedaan. Zie o.a. meer dan 9000 reviews met een gemiddelde waardering van 9.5 van motorrijders die hun ervaring hebben gedeeld.
  • Wij blijven verantwoordelijk voor je zending totdat deze is bezorgd door PostNL
  • Niet goed, geld terug oftewel kopen zonder risico (tot 30 dagen na ontvangst)
  • Wij geloven in digitale communicatie en reageren dus ook snel op mails
  • Achteraf betalen is mogelijk met een termijn van 21 dagen (zonder extra kosten en verloopt via PayPal of Billink)
  • Je hebt een bestelling 30 dagen op zicht (wettelijk is dit 14 dagen)
  • Veilig bestellen en betalen doordat we overal gebruik maken van beveiligde verbindingen (SSL)
  • Know-how aanwezig bij vragen
  • Is er een levertijd van toepassing, dan houden we je op de hoogte van de vorderingen. Mocht het je te lang duren, kun je altijd je bestelling annuleren (dus nog voordat je bestelling hebt ontvangen) en je krijgt ook per omgaande het volledig betaalde bedrag terug (uitzondering zijn artikel die specifiek op maat/kleur zijn besteld).
  • Waar wordt gewerkt, kunnen fouten ontstaan (gelukkig zeer zelden, maar we zijn ook maar motorrijders). We staan voor onze service en lossen het voor je op.
  • BELANGRIJKSTE: wij bestellen zelf ook op internet en we zitten ook zelf als consument "aan de andere kant". Onze filosifie is daarom: behandel je klant zoals je zelf ook behandelt wilt worden: geen gezeik, geen gezeur en lever gewoon service. Het is onze taak om het vertrouwen niet te beschamen die een klant in ons stelt en uiteindelijk een klant aan ons te binden die een volgende keer weer met vertrouwen een bestelling plaatst.
  • Twijfels of vragen? Bel 077-8880560

Duurzaam ondernemen

Lees eventueel meer info over hoe wij duurzaam ondernemen door hier te klikken.

Historie

Wij zijn een familiebedrijf (VOF) dat sinds 2004 motoraccessoires verkoopt via het internet. Dit is de eerste jaren via Marktplaats gegaan zonder webshop en in de loop der tijd steeds verder uitgebreid. Hier is uiteindelijk ook een webshop voor ontwikkeld en hebben we een unieke naam gezocht om beter herkenbaar te zijn: mPartz. Inmiddels zijn we met ons kleine team dagelijks met veel plezier en toewijding actief met internetverkoop en om bestellingen van onze klanten naar wens af te handelen. Wij doen dit met behulp van vergaande automatisering van het hele proces (zowel de verkoop, inkoop alsook de hele logistiek), waardoor we een volledig zicht hebben op de vorderingen van de bestellingen (en daarmee ook de klant). We zijn erg hard gegroeid en sinds 1 september 2015 zijn we verhuisd naar een nieuwe locatie met een groter magazijn, zodat we onze klanten sneller kunnen bedienen. Het bedrijf is vanuit het hart voor de schitterende hobby begonnen: motorrijden.

Lees eventueel wat onze klanten over ons en onze producten schrijven: Beoordelingen

mPartz bedrijf