Nederlands Deutsch English

Klachtafhandeling

Informatie over de afhandeling van defecte producten, garantie e.d. is te vinden via de volgende link: garantie en reparaties

Heb je een andere klacht of ben je het ergens niet mee eens? Wij zoeken graag samen met jou naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar jou te luisteren.

mPartz raadt je aan de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Indien je naar aanleiding van een geleverd product, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht hebt, kun je dit aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar service@mpartz.nl of door een brief te sturen naar (niet voor retouren!):

mPartz Motorparts
t.a.v. Directie
Keuleman 2
5988 ET  Helden

Wij vragen je om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en foto’s te maken van de schade en ook eventueel van de verpakking als de schade is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeldt ook altijd het nummer van je bestelling en jouw contactgegevens. mPartz zal uiterlijk binnen vijf werkdagen reageren of contact met je opnemen om de klacht te bespreken en af te handelen. Normaal ontvang je op een e-mail binnen enkele uren (of sneller) een reactie op je klacht.

Klachtenafhandeling kort:

  • Je ontvangt altijd van ons een ontvangstbevestiging dat wij jouw bericht hebben ontvangen. Wij vragen je om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en zo duidelijk mogelijk te documenteren zoals hierboven is aangegeven (foto's e.d.).
  • Wij reageren uiterlijk binnen vijf werkdagen via e-mail of we nemen telefonisch contact met je op om de klacht te bespreken en af te handelen.
  • Mocht de klachtafhandeling niet naar wens zijn, dan kun je je wenden aan de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.