- Energie-neutraal
- Gratis verzending vanaf € 75
- No-nonsense service
- Ook zaterdaglevering
- Privacy gewaarborgd
- Know-how aanwezig
- 30 dagen bedenktijd
Motorslot van TitaxMotorslot met als extra filter op het merk Titax Lees verder... |
Geen artikelen gevondenGeen artikelen gevonden met opgegeven zoekfilter. |
Motorslot van Titax
Motorslot met als extra filter op het merk Titax
Titax
Titax is een producent van zeer hoogwaardige afgewerkte motoraccessoires. Veel van deze Titax accessoires ">motor accessoires wordt toegepast in de MotoGP en Superbike. De beste aluminium-soorten worden toegepast om daarmee een uitstekende afwerking te waarborgen. Deze kwaliteit wordt ook ondersteunt door het TÜV-keurmerk uit Duitsland. Naast een uitstekende kwaliteit, staat ook het design centraal waardoor accessoires van Titax een blikvanger wordt voor je . Door de diverse kleuren due te verkrijgen zijn, is deze Titax accessoires volledig op het design van je motor af te stemmen. Het assortiment bestaat uit koppelingshedels, remhendels en voorvorkverstellers. Voor de remhendel en koppelingshendel geldt tevens dat deze verstelbaar is in 6 standen. Hiermee zijn deze hendels exact af te stemmen op de gewenste ergonomie.
Titax motor accessoires monteren
Monate van Titax accessoires is zeer eenvoudig en is een kwestie van uitwisselen van de componenten. Titax staat garant voor een perfect passende accessoires en voorkomt veel ergernis.
Motorslot
Voor elk type kunnen wij een motorslot (kettingslot of schijfremslot) leveren. Alle sloten zijn minimaal ART goedgekeurd en wordt bij het artikel vermeld. M.n. voor verzekeringen is dit zeker van belang en bewaar daarom ook altijd het aankoopbewijs. We bieden kettingsloten en schijfremsloten aan van Abus en Oxford, beide gerenommeerde merken op het gebied van motorsloten.
Te adviseren is een slot te nemen inclusief ketting. Daardoor is het mogelijk om een motor of specifieke motoraccessoires aan een vast object te ketenen met kettingslot. Dit object kan bijvoorbeeld een muuranker of een andere motor zijn. Veel motoren die worden gesloten, worden simpelweg in een busje geladen. Door je motor vast te maken, is je een minder interessant om te stelen.