Duurzaamheid
SHOP REVIEWS
(9.5 uit 21.788 reviews)
Nederlands Deutsch English

Radiator motor van Titax

Radiator motor met als extra filter op het merk Titax Lees verder...


Zoekfilter:
Categorie: Techniek » Radiator Titax
Merk: Titax

Geen artikelen gevonden

Geen artikelen gevonden met opgegeven zoekfilter.

Tip: Voer eventueel minder woorden in of zoek bijvoorbeeld zonder bouwjaar.

Radiator motor van Titax

Radiator motor met als extra filter op het merk Titax

Titax

Titax is een producent van zeer hoogwaardige afgewerkte motoraccessoires. Veel van deze Titax accessoires ">motor accessoires wordt toegepast in de MotoGP en Superbike. De beste aluminium-soorten worden toegepast om daarmee een uitstekende afwerking te waarborgen. Deze kwaliteit wordt ook ondersteunt door het TÜV-keurmerk uit Duitsland. Naast een uitstekende kwaliteit, staat ook het design centraal waardoor accessoires van Titax een blikvanger wordt voor je . Door de diverse kleuren due te verkrijgen zijn, is deze Titax accessoires volledig op het design van je motor af te stemmen. Het assortiment bestaat uit koppelingshedels, remhendels en voorvorkverstellers. Voor de remhendel en koppelingshendel geldt tevens dat deze verstelbaar is in 6 standen. Hiermee zijn deze hendels exact af te stemmen op de gewenste ergonomie.

Titax motor accessoires monteren

Monate van Titax accessoires is zeer eenvoudig en is een kwestie van uitwisselen van de componenten. Titax staat garant voor een perfect passende accessoires en voorkomt veel ergernis.

Radiator motor

In deze rubriek tref je enkele koelvloeistof- en olieradiators aan. Deze koelradiators zijn voor enkele motoren van Aprilia, Honda, Kawasaki, Suzuki en Yamaha. De radiators zijn van Duitse makelij en de techniek voldoet aan de specificaties die fabrikanten er aan stellen. Dit betekent een uitstekende pasvorm en dat je de radiateur eenvoudig kunt vervangen.

Het verschil tussen oliekoelers en radiators zit eigenlijk al in het woord. Een oliekoeler wordt toegepast om de olie in het motorblok te koelen. Met name bij oudere motoren zie je dat alleen deze type koeling wordt toegepast. Door o.a. nieuwere milieu-eisen is daar waterkoeling bijgekomen om te zorgen voor voldoende koeling (zelfs Harley-Davidson ontkomt er niet aan). Een waterkoeler is meestal ook groter dan een oliekoeler. In sommige gevallen is een radiator gebogen. De reden voor deze gebogen radiator is dat er net iets mee koeloppervlakte is dan bij een rechte radiator. Een gebogen radiator wordt met name bij superbikes en in de racerij toegepast.