- Energie-neutraal
- Gratis verzending vanaf € 75
- No-nonsense service
- Ook zaterdaglevering
- Privacy gewaarborgd
- Know-how aanwezig
- 30 dagen bedenktijd
|
||||
Informatie over de afhandeling van defecte producten, garantie e.d. is te vinden via de volgende link: garantie en reparaties Heb je een andere klacht over een product of service dan zoeken wij graag samen met jou naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar jou te luisteren. Wij zijn mensen en maken soms ook fouten en zullen je klacht met respect behandelen en stellen op prijs als wij ook op deze manier worden benaderd. mPartz raadt je aan de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Indien je naar aanleiding van een geleverd product, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht hebt, kun je dit aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@mpartz.nl of door een brief te sturen naar:
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. |
||||