Duurzaamheid
SHOP REVIEWS
(9.5 uit 21.600 reviews)
Nederlands Deutsch English



    Trustpilot

Klachtafhandeling

Informatie over de afhandeling van defecte producten, garantie e.d. is te vinden via de volgende link: garantie en reparaties

Heb je een andere klacht over een product of service dan zoeken wij graag samen met jou naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar jou te luisteren. Wij zijn mensen en maken soms ook fouten en zullen je klacht met respect behandelen en stellen op prijs als wij ook op deze manier worden benaderd.

mPartz raadt je aan de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Indien je naar aanleiding van een geleverd product, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht hebt, kun je dit aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@mpartz.nl of door een brief te sturen naar:

mPartz Motorparts
t.a.v. Directie
Kennedylaan 238
5981 WX  Panningen

Wij vragen je om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en foto’s te maken van de schade en ook eventueel van de verpakking als de schade is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeldt ook altijd het nummer van je bestelling en jouw contactgegevens. mPartz zal uiterlijk binnen vijf werkdagen reageren of contact met je opnemen om de klacht te bespreken en af te handelen. Normaal ontvang je op een e-mail binnen enkele uren (of sneller) een reactie op je klacht.

Klachtenafhandeling kort:

  • Je ontvangt altijd van ons een ontvangstbevestiging dat wij jouw bericht hebben ontvangen. Wij vragen je om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en zo duidelijk mogelijk te documenteren zoals hierboven is aangegeven (foto's e.d.).
  • Wij reageren uiterlijk binnen vijf werkdagen via e-mail of we nemen telefonisch contact met je op om de klacht te bespreken en af te handelen.
  • Mocht de klachtafhandeling niet naar wens zijn, dan kun je je wenden voor verdere bemiddeling tot Stichting Webshop Keurmerk.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.