Neem gerust vrijblijvend contact met ons op (normaal binnen 24 uur antwoord, maar meestal binnen 1 uur).
Check eerst hieronder onze FAQ (of zie pagina-einde bij de info-rubrieken). Wellicht word je vraag daar beantwoord:
- Magazijn gesloten van 04-04-2023 t/m 03-04-2023 en mijn bestelling moet nog worden geleverd?
- Artikel op voorraad?
De voorraad wordt direct boven de bestelknop bij het artikel aangegeven en in het winkelmandje. Staan er leverdagen getoond, dan hebben wij het artikel niet op voorraad en is dat de verwachte levertijd. Indien een artikel opties heeft, dan wordt de voorraad per optie aangegeven.
- Worden verzendkosten berekend?
Verzendkosten worden aangegeven in het winkelwagentje bij de totalen (afhankelijk van het type artikel, land e.d.). Eventueel afhalen is uiteraard gratis.
- Wanneer wordt mijn bestelling verzonden of geen Track&Trace ontvangen?
Voor de laatste status, zie de status (klik hier). Bij de details van de bestelling wordt de verwachte leverdatum aangegeven en of je bestelling is verzonden.Als bestelling volledig voorradig is en voor 17:00u is besteld (en betaald), dan wordt deze dezelfde dag verzonden of kan worden opgehaald (op werkdagen). Bezorging is ook op zaterdag. Je ontvangt van PostNL rond 18.00u de Track&Trace van de zending (niet bij afhalen en brievenbuszendingen). Indien artikelen (deels) niet op voorraad zijn, wordt de levertijd aangegeven en dit is bij je account eveneens zichtbaar bij je bestelling. Van eventuele wijzigingen of langere levertijden word je op de hoogte gehouden per e-mail. Zodra wij de artikelen binnen hebben, wordt de bestelling altijd dezelfde dag klaar gemaakt voor verzending. Let op:- Zolang de bestelling niet is verzonden, kun je altijd artikelen laten toevoegen.
- Bij brievenbuszendingen ontvang je geen Track&Trace.
- Accu-type wijkt af (zonder BS-aanduiding) of accu is afgevuld en/of lege accupatronen
Sinds begin 2021 is het alleen nog wettelijk (EU 20197/1148) toegestaan om een accu gevuld te leveren aan particulieren (geen los accuzuur in een fles of vulpatronen). Daarom wordt de accu afgevuld en geladen geleverd. Daarnaast ontbreekt ook bij veel types de toevoeging -BS. Dit staat voor Bottle Supplied en geeft alleen aan dat zo'n met losse accuzuur-patronen af fabriek is geleverd. Het ontbreken van de BS zegt niets over de afmetingen, type, capaciteit e.d.
- Geen e-mail ontvangen van mijn bestelling?
Van alle bestellingen en statuswijzigingen versturen wij e-mails. Mogelijk dat deze terecht komen in de spam-box. Met name Hotmail en Live email-accounts staan hierom bekend. Controleer daarom altijd eerst bij de ongewenste mail. Voeg ons eventueel toe als vertrouwde afzender.
- Hoe kan ik retour sturen, ruilen of voor reparatie/garantie aanbieden?
Alle informatie over retouren, ruilen, garantie en reparatie is te vinden via de rubrieken onderaan elke pagina. Hier zijn links te vinden naar pagina's met daarin uitleg hoe je dit het snelst afgehandeld krijgt.
- Pakket staat als bezorgd, maar ik heb niets ontvangen?
Er zijn een aantal zaken die meestal het pakket terecht laten komen. Controleer eerst voor de zekerheid of het opgegeven adres en het adres bij de Track&Trace correct zijn. Vraag een eventuele huisgenoot of die mogelijk het pakket in ontvangst heeft genomen en ergens heeft neergezet. Soms wil een bezorger in al zijn ijverigheid het pakket bij de buren afgeven zonder een briefje achter te laten. Verzoek is om bij de buren te informeren of het daar is afgegeven. Mocht je een overkapping hebben waar een bezorger dit veilig (uit het zicht) kan achterlaten, controleer ook daar even. Mocht het spoorloos blijven, laat het ons weten per e-mail en we zullen een onderzoek laten starten bij PostNL.
- Kan ik afhalen?
Bestellingen kunnen worden afgehaald. Dit kun je aangeven bij het afronden van je bestelling. We hebben magazijn/kantoor en geen winkel en hebben afwijkende openingstijden. Betalingen dienen vooraf te worden gedaan via de webshop, zodat de bestelling voor je wordt gereserveerd. De levertijd voor artikelen geldt ook voor afhalen. Het adres staat verderop deze pagina. Klik hier voor de actuele openingstijden.
- Wordt een factuur (met BTW) verstrekt?
Van elke bestelling wordt digitaal een factuur verstrekt inclusief BTW-specificatie en kan naar wens zelf worden geprint. Dit is tevens het aankoopbewijs (overigens is ook alles digitaal beschikbaar). Voor bedrijven buiten Nederland kan een factuur worden verstrekt zonder BTW. Vul hiervoor de benodigde gegevens in bij het invullen van de klantgegevens. Na controle zal een factuur zonder BTW worden verstrekt.
- Verkeerd artikel of artikel past niet. Wat nu?
Mocht er iets niet goed zijn met een artikel, meldt dit dan zo snel mogelijk per e-mail. Vermeldt het ordernummer en stuur altijd een foto mee van de verpakking van het artikel waarop de sticker van het artikel zichtbaar is en eventueel een foto van het gebrek of afwijking van het artikel. Daarmee wordt de afhandeling verspoedigd.
- Kan ik een artikel aan een bestelling toevoegen of bestelling annuleren?
Zolang de bestelling nog niet de status heeft dat deze is verzonden, kun je artikelen toevoegen. Stuur daarvoor een kort mailtje (of antwoord op de orderbevestiging) met het ordernummer en link van het artikel (of ID-nummer van het artikel, staat boven de prijs) dat je mee wilt bestellen. Dit kan NIET telefonisch om fouten te voorkomen.
Annuleren van een bestelling is mogelijk als deze nog niet is verzonden en niet om specifiek geproduceerde/samengestelde artikelen gaat. Dit kan via dit contactformulier of e-mail met het e-mailadres van de bestelling en ordernummer (telefonisch annuleren is NIET mogelijk).
- Mijn accu is defect en nu?
Wij leveren op een motoraccu 1 jaar service. Mocht een accu in deze periode stuk gaan, kun je dit bij ons telefonisch melden of via e-mail. Voor een snelle afhandeling is het belangrijk om aan te geven hoe het defect is geconstateerd of nagemeten (zie eventueel https://www.mpartz.nl/foutanalyse-accu-spanningsregelaar-en-dynamo-a-6). Er kunnen meer oorzaken zijn voor het niet starten of laden van de accu en vandaar dat het handig is om andere oorzaken uit te sluiten. Mocht je hier de kennis niet voor hebben, kun je de accu testen bij een motorzaak of retour sturen naar ons en dan testen wij de accu voor je (zie voor melding van de garantie https://www.mpartz.nl/garantie). Bij een nauwkeurige vaststelling en goede beschrijving hoe het defect is geconstateerd, kan een garantie vaak dezelfde dag al worden afgehaneld zonder dat de accu retour hoeft te worden gestuurd.
- Ik heb een vraag over een artikel?
Onder de bestelknop bij het artikel is een optie aangegeven om eenvoudig een vraag te stellen. Meestal heb je binnen enkele minuten een reactie.
- Heeft mPartz een winkel?
Vanwege het kunnen bieden van scherpe prijzen hebben we gekozen voor een afhaalbalie, magazijn met kantoor (geen winkel). Afhalen van je bestelling is mogelijk en kun je aangeven bij het afronden van de bestelling. Klik hier voor de actuele openingstijden.
- Ik ben ontevreden over product of service
We streven er naar om alle issues en klachten naar 100% tevredenheid op te lossen. Meer informatie vind je via Klacht melden
|
|
Email: |
info@mpartz.nl
|
Adres en overige gegevens: |
mPartz
Kennedylaan 238
NL-5981 WX Panningen
(alleen op afspraak)
K.v.K. 861412163
T. 077-8880560 |
|
|