|
|
Afrader, met name door de slechte afhandeling van een probleem.
Na montage bleken alle vier de carburateurs te lekken. Na demontage en het nodige zoekwerk bleek dit te liggen aan niet goed gevormde rubber puntjes van de nieuwe vlotternaalden uit deze set. Uiteindelijk heb ik de oude vlotternaalden weer teruggeplaatst, maar wel in de nieuwe vlotternaaldzetels uit deze set. Dit loste het probleem volledig op.
De afhandeling vanuit MPartz verliep verliep vervolgens erg stug en onwelwillend. Ze wilden alleen helpen als ik een volledige set zou terugsturen, wat betekende dat ik alles weer volledig moest demonteren om ook de niet-defecte onderdelen terug te kunnen sturen. Dit zegt wat mij betreft genoeg over MPartz, dus ik bestel hier niet weer.
Reactie mPartz:
De klant heeft verzocht om te onderzoeken waarom de vlotterkamer bleef overlopen en of dit mogelijk aan de naald of vlotternaaldzitting zou liggen. Dat betekent dat 4 setjes een issue hebben en dan heb je normaal met een productiefout te maken. Iets dat zeker onderzocht moet worden. Uit dezelfde productie zijn er in dezelfde periode meerdere setjes verkocht zonder dat issues zijn gemeld. We hebben tevens de setjes die we hier op voorraad hebben getest. Ook die sloten netjes af. We hebben de klant aangegeven zijn setjes te willen onderzoeken, maar deze had om begrijpelijke reden geen zin om de volledige setjes (of minimaal 1) er uit te willen halen. Daarop hebben we aangegeven om eventueel alleen de naalden kosteloos terug te sturen (want die waren volgens de klant niet gemonteerd), zodat we konden checken of daar wellicht een issue mee zou zijn. Maar daar heeft de klant geen gebruik van gemaakt. Als de klant niets wil terugsturen, kunnen we dit niet onderzoeken (kan bijvoorbeeld ook de vlotternaaldhoogte zijn).
Toegepast / gebruikt op: Suzuki GSF1200 Bandit bouwjaar niet aangegeven |
|
|
|