- Energie-neutraal
- Gratis verzending vanaf € 75
- No-nonsense service
- Ook zaterdaglevering
- Privacy gewaarborgd
- Know-how aanwezig
- 30 dagen bedenktijd
Radiator motor van LSLRadiator motor met als extra filter op het merk LSL Lees verder... |
Geen artikelen gevondenGeen artikelen gevonden met opgegeven zoekfilter. |
Radiator motor van LSL
Radiator motor met als extra filter op het merk LSL
LSL
LSL is leverancier van motoraccessoires. Met een mooi design en Duitse degelijke afwerking is het accessoires die je motor naar een hoger niveau tilt. LSL levert o.a. motorsturen, bobbins, valdoppen, handvatten en remvloeistofresorvoirs (rempotje). Hiermee kun je je motor van zeer mooie accessoire, zodat je motor een mooie opvallende verschijning wordt.
LSL accessoires montage
Voor de meeste producten van LSL geldt dat er weinig technische kennis nodig is om deze zelf te monteren. Het is vaak een kwestie van de oude verwijderen en de nieuwe monteren.
LSL zoeken voor je motor
Met de selector kun je eenvoudig het juiste product voor je motor zoeken. Let op: als je een motor hebt geselecteerd worden geen universele producten voor je motor getoond aangezien je dan weer wordt overspoeld met producten die misschien niet geschikt zijn voor je motor.
Radiator motor
In deze rubriek tref je enkele koelvloeistof- en olieradiators aan. Deze koelradiators zijn voor enkele motoren van Aprilia, Honda, Kawasaki, Suzuki en Yamaha. De radiators zijn van Duitse makelij en de techniek voldoet aan de specificaties die fabrikanten er aan stellen. Dit betekent een uitstekende pasvorm en dat je de radiateur eenvoudig kunt vervangen.
Het verschil tussen oliekoelers en radiators zit eigenlijk al in het woord. Een oliekoeler wordt toegepast om de olie in het motorblok te koelen. Met name bij oudere motoren zie je dat alleen deze type koeling wordt toegepast. Door o.a. nieuwere milieu-eisen is daar waterkoeling bijgekomen om te zorgen voor voldoende koeling (zelfs Harley-Davidson ontkomt er niet aan). Een waterkoeler is meestal ook groter dan een oliekoeler. In sommige gevallen is een radiator gebogen. De reden voor deze gebogen radiator is dat er net iets mee koeloppervlakte is dan bij een rechte radiator. Een gebogen radiator wordt met name bij superbikes en in de racerij toegepast.