Duurzaamheid
SHOP REVIEWS
(9.5 uit 21.705 reviews)
Nederlands Deutsch English



    Trustpilot

Spanningsregelaar Suzuki GS500E GM51B 1996-1997

(EAN: 799804157293 / ID: 10314-61411Y)
8
(1 reviews)
onze prijs:
 112,50 
verzendinfo: op voorraad
+

Spanningsregelaar Suzuki GS500E GM51B 1996-1997

Voor onderstaande motor geschikt:

Spanningsregelaar voor de Suzuki GS500 (controleer in de motorlijst het bouwjaar van de GS500 en eventuele model-info). Deze (nieuwe) spanningsregelaar is van het Amerikaanse ElectroSport, een van de grootste aftermarket-producenten ter wereld. Te hoge spanning op de accupolen duidt vaak op een defect van de spanningsregelaar/gelijkrichter. Het is dan altijd zaak om deze zo snel mogelijk te vervangen om beschadiging van electronische componenten te voorkomen.

Let op: controleer ALTIJD of de stekkerconfiguratie identiek is als op jouw spanningsregelaar van de motor. Is deze afwijkend, dan is de regelaar / gelijkrichter NIET geschikt voor je motor.

Specificatie bekabeling:
block connector A: three- point female, cable colours: 3x yellow, block connector B: two- point male, cable colours: 1x red, 1x black

De getoonde afbeelding is ter illustratie. De werkelijk geleverde spanningsregelaar is voorzien van de bekabeling zoals is aangegeven.

Let op:
Indien je niet zeker weet of de spanningsregelaar defect is, klik dan hier voor meer informatie hoe je dit kunt onderzoeken.

Reviews (1)

8 8 gemiddeld van totaal 1 reviews
De authenticiteit van de reviews wordt gewaardborgd doordat alleen klanten die daadwerkelijk het product hebben gekocht een review kunnen schrijven.
Door Cas Vxx xxxx 14-07-2016
Vorige accu was kapot gegaan doordat mijn originele spanningsregelaar het niet meer deed. Er stond 20 volt op het systeem bij hoge toeren.
Nieuwe accu erin en nieuwe spanningsregelaar en hij laadt netjes bij met 14.01 volt (gemeten met een multimeter).
Enige puntje van kritiek is dat de connectortjes wel even goed duwen/buigen was voordat die goed zaten, maar de rest van het apparaat paste perfect op de oude locatie.
Overigens waren er ook nieuwe schroeven bij geleverd om de oude kruiskop (geen idee wie dat bedacht heeft) te vervangen met een buitenzeskant.